Go2Vending.pl – ogólne warunki sprzedaży
- Automaty znajdujące się w naszej ofercie przeszły kompleksowy serwis techniczny zapewniający ich prawidłowe działanie (przy zachowaniu używania sprzętu zgodnie z przeznaczeniem).
- Automaty używane zostały również przygotowane pod kątem wizualnym (estetyczny wygląd urządzenia).
- Systemy płatności oraz inne kontrolujące wydawanie produktów (np. karty pracownicze) to opcja dodatkowo płatna.
- Systemy płatności są przez nas instalowane oraz konfigurowane do pracy z automatem.
- Udzielamy gwarancji na zakupione urządzenia (szczegóły poniżej).
- Prowadzimy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny.
- Zapewniamy dostępność części do zakupionych maszyn.
- Oferujemy darmowe szkolenie z obsługi zakupionego automatu oraz zapewniamy dokumentację techniczną.
- Udostępniamy klientom infolinię techniczną, gdzie nasi pracownicy zawsze pomogą z ustawieniem/zmianą konkretnych parametrów.
- Dostarczamy urządzenia jedynie po przedpłacie zadatku na poczet przygotowania oraz skonfigurowania. Kwota zadatku zostanie odliczona od rachunku końcowego. W przypadku rezygnacji z zakupu urządzenia skonfigurowanego na indywidualne zamówienie z przyczyn leżących po stronie klienta, zastrzegamy sobie możliwość zatrzymania zadatku w całości lub jego części odpowiadającej wszystkim kosztom oraz stratami poniesionymi podczas realizacji zamówienia. Płatność końcowa możliwa w formie gotówki na miejscu lub w formie przelewu (dostawa po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym).
- Nie bierzemy odpowiedzialności za straty wynikające z opóźnień w dostarczeniu sprzętu oraz nie przyjmujemy zwrotów towarów używanych skonfigurowanych na indywidualne zamówienie (na podstawie Art. 38 USTAWY z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
- Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu terminu.
- Zapewniamy dostawę/transport automatów pod wskazany adres (przesyłka paletowa lub nasz własny transport).
- Gwarantujemy wysoką jakość urządzeń, serwisu oraz obsługi.
Go2Vending.pl – ogólne warunki gwarancji
1. Operatorem serwisu Go2Vending.pl jest firma „DELIVEND” Batalionów Chłopskich 96, 28-400 Pińczów, NIP: 662 182 20 26, zwana dalej Gwarantem.
2. Gwarant zapewnia, że urządzenia przez niego sprzedawane i wynajmowane są wolne od wad konstrukcyjnych (fizycznych), które mogłyby naruszyć ich funkcjonalność przy jednoczesnym przestrzeganiu instrukcji obsługi urządzeń.
3. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Polski.
4. Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji, pod warunkiem przedstawienia dowodu zakupu.
5. Okres gwarancji na urządzenia wynosi:
• 12 miesięcy – automaty vendingowe nowe
• 3 miesiące – automaty vendingowe używane
• 12 miesięcy – systemy płatności nowe
• 3 miesiące – systemy płatności używane
6. Gwarant oferuje możliwość rozszerzenia gwarancji o kolejne miesiące za dodatkową opłatą wynoszącą 200zł netto za każdy następny miesiąc trwania gwarancji.
7. Ingerencja w urządzenia (rozkręcanie, zamiana części, własne próby naprawy, itp.) skutkuje utratą gwarancji.
8. Gwarancja dla podzespołów: moduł chłodniczy wynosi 1 miesiąc od daty zakupu.
9. Gwarancja na podzespoły układu hydraulicznego (kawomaty) wynosi 3 miesiące, w przypadku braku filtracji podzespoły nie podlegają gwarancji.
10. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 21 dni roboczych od przyjęcia urządzenia na serwis. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin powyższy może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.
11. Pojęcia ”naprawa” lub „usuwanie wad” nie obejmują czynności dotyczących konserwacji sprzętu (np. bieżąca konserwacja, odkamienianie, czyszczenie) – do wykonania tych czynności zobowiązany jest Nabywca we własnym zakresie.
12. Reklamujący zobowiązany jest zgłosić usterkę drogą e-mail na adres biuro@go2v.pl
13. W przypadku braku zgłoszenia usterki i wysłania urządzenia do gwaranta, przesyłka nie zostanie przyjęta na serwis.
14. Zgłoszenie usterki do serwisu powinno odbyć się nie później niż 7 dni od jej zaistnienia.
15. Nabywca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie wraz ze wszystkimi akcesoriami do punktu serwisowego znajdującego się w Pińczowie (ul. Grodziskowa 14, 28-400 Pińczów).
16. Odpowiedzialność za uszkodzenia wynikające ze złego zabezpieczenia towaru podczas wysyłki ponosi nabywca.
17. Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesięcy od ukończenia naprawy przepada na rzecz przedstawiciela serwisu.
18. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy oraz transportu.
19. Gwarancją nie są objęte:
a) elementy szklane, przewody przyłączeniowe do sieci, zawór rozprężny agregatu, sprężarka agregatu, wtyki, gniazda, żarówki, elementy eksploatacyjne (np. filtry, uchwyty);
b) uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem działania przez Nabywcę lub działaniem siły zewnętrznej (przepięcia w sieci, zalania, wyładowania atmosferyczne, przedmioty obce, które dostały się do wnętrza sprzętu, korozja, pył, itp.);
c) uszkodzenia wynikłe wskutek:
• samodzielnych napraw;
• przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Nabywcę lub osoby trzecie;
• okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca ani sprzedawca, a w szczególności na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, użytkowania, braku dbałości o sprzęt albo innych przyczyn leżących po stronie Nabywcy lub osób trzecich;
d) celowe uszkodzenia sprzętu;
e) części posiadające określoną żywotność (bezpieczniki, żarówki, etc.);
20. Gwarancja nie obejmuje:
o jakiegokolwiek używania sprzętu wykraczającego poza opis zakresu jego pracy;
o roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta w instrukcji obsługi lub innych dokumentach o charakterze normatywnym;
o uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np.: uszkodzeń mechanicznych, skutków zjawisk atmosferycznych, zanieczyszczeń, zalań, przepięć, itp.;
o wadliwego działania nieautoryzowanego oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu;
o wad powstałych na skutek samodzielnych prób napraw, ulepszeń lub innej tego typu samodzielnej ingerencji nabywcy w zakupiony sprzęt;
21. W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna wymaga wymiany części, element wymieniony pozostaje własnością Gwaranta. Części użyte do wymiany mogą być innej marki o nie gorszych parametrach technicznych.
22. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian systemowych bądź konstrukcyjnych urządzenia.
23. Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej, jeżeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej np.: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.
24. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia spowodowanego awarią (nawet gdy usterka podlega naprawie gwarancyjnej).
25. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
26. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia.
27. Stosunek prawny pomiędzy Nabywcą urządzenia i Gwarantem regulowany jest wyłącznie postanowieniami niniejszej gwarancji. Dalej idące roszczenia odszkodowawcze są wyłączone chyba, że wynikają one z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
28. Gwarancja niniejsza ma charakter uzupełniający w stosunku do uprawnień nabywcy przysługujących wobec sprzedawcy. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z niezgodności towaru z umową.