NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA2022-07-02T22:09:24+02:00

PYTANIA / ODPOWIEDZI

SPRAWDŹ ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
ZADZWOŃ DO NAS LUB NAPISZ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Częste pytania:

W jakich godzinach pracujemy?2022-05-28T10:54:47+02:00

W sprawach technicznych prosimy o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 15:00. Jeżeli te godziny Państwu nie odpowiadają, nasi serwisanci wychodzą naprzeciw – oferujemy możliwość umówienia się na dogodny termin po wcześniejszym umówieniu się.

Nasi przedstawiciele handlowi są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 17:00.

Zachęcamy również do kontaktu mailowego na:  biuro@go2v.pl

Na czym polega usługa vendingowa?2022-05-28T12:13:17+02:00

Usługa vendingowa polega na zainstalowaniu urządzeń sprzedających w Państwa lokalizacji oraz ich stałym zaopatrywaniu przez doświadczonego operatora. W skład usługi wchodzi również zdalny monitoring techniczny oraz stanów zatowarowania zapewniający profesjonalną obsługę. W obowiązku klienta (właściciela/zarządcy lokalizacji) jest jedynie udostępnienie miejsca pod automaty, a całą resztą zajmuje się operator vendingowy.

Na czym polega konfiguracja automatu vendingowego?2022-05-27T18:40:10+02:00

Na tle konkurencji, wyróżnia nas oferta kompleksowego przyszykowania urządzenia do wstawienia na lokalizację.
W cenie oferujemy dostosowanie urządzenia pod produkty jakie chcą Państwo sprzedawać.
W przypadku automatu:
-sprężynowego: dobieramy spirale z odpowiednim skokiem,
-talerzowego: dobieramy odpowiednie przedziałki talerza,
-z napojami gorącymi(kawomat): dobieramy odpowiednie pojemniki z dedykowanymi systemami dozującymi(odpowiednia długość spirali dozującej, odpowiedni layout oraz etykiety informacyjne dla klienta.

Kto może skorzystać z usługi vendingowej?2022-05-28T12:16:41+02:00

Z usługi vendingowej mogą skorzystać firmy, szpitale, szkoły, hotele oraz zarządcy obiektów/nieruchomości. Jeżeli chcą Państwo polepszyć warunki socjalne, umilić przerwę pracowniczą, poprawić estetykę oraz nowoczesność Państwa firmy/placówki – zapraszamy do kontaktu w celu dopasowania oferty.

Kto może skorzystać z infolinii technicznej?2022-05-28T10:32:25+02:00

Każdemu naszemu klientowi oferujemy wsparcie techniczne. Po krótkiej weryfikacji nasz wyspecjalizowany zespół techników udziela posprzedażowego wsparcia technicznego.

Jakie formy płatności akceptujemy?2022-05-27T18:41:50+02:00

Gdy są Państwo zdecydowani na zakup urządzenia sprzedającego – akceptujemy formy rozliczenia w formie gotówki lub przelewu.
Dostarczamy urządzenia jedynie po opłaceniu zamówienia z góry lub po przedpłacie zadatku na poczet przygotowania oraz skonfigurowania. Kwota zadatku zostanie odliczona od rachunku końcowego. Płatność końcowa możliwa w formie gotówki na miejscu lub w formie przelewu (dostawa po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym)

Jakie automaty są najlepsze na start?2022-05-28T12:35:16+02:00

Osobom początkującym w branży vendingowej polecamy automaty sprężynowe oraz kawomaty w wersji instant lub instant+ziarno. Są to proste w konstrukcji urządzenia zapewniające „gładki” start 🙂

Jaki jest minimalny okres wynajmu automatów?2022-05-28T12:34:21+02:00

Minimalny okres wynajmu urządzeń sprzedających to 6 miesięcy.

Jaki asortyment mogą oferować wstawione automaty?2022-05-28T12:17:53+02:00

W ofercie vendingowej mogą znaleźć się produkty świeże typu kanapki, bułki, kabanosy, dania obiadowe, gorąca świeżo mielona kawa, czekolada gorąca, klasyczne przekąski słodkie oraz słone, a także napoje i soki – każdy znajdzie coś dla siebie.

Jak zamówić ofertę na usługi vendingowe?2022-05-28T12:20:47+02:00

Serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub skorzystanie z formularza kontaktowego. Po wejściu na stronę USŁUGI VENDINGOWE mogą Państwo skontaktować się bezpośrednio ze sprawdzonym dostawcą usług vendingowych.

Jak dostarczamy automaty vendingowe?2022-05-27T18:54:54+02:00

1) Oferujemy dostarczenie urządzeń naszym transportem (w cenie jest instalacja na miejscu oraz podstawowe szkolenie z obsługi).
2) Istnieje również możliwość dostarczenia urządzeń za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jest to odpowiednio przygotowana i zabezpieczona wysyłka paletowa, która podlega dodatkowemu ubezpieczeniu.
3) Polecamy również odbiór osobisty. Kawa oraz szkolenie z zakresu obsługi i konserwacji urządzeń gratis 🙂

Jak często należy serwisować automaty?2022-05-28T10:36:02+02:00

Każde urządzenie sprzedające wymaga okresowego przeglądu technicznego. Zależy to w dużej mierze od intensywności sprzedaży (eksploatacji) i warunków w jakich pracuje. Kupując u nas urządzenie, mają Państwo pewność, że nasi serwisanci zawsze fachowo doradzą jaki serwis techniczny w danym urządzeniu należy wykonać. Na przykład, w przypadku kawomatu serwis najczęściej dotyczy odkamieniania oraz utrzymywania newralgicznych elementów urządzenia w czystości.

Dlaczego polecamy automaty marki NECTA?2022-05-28T11:04:17+02:00

Urządzenia marki Necta polecamy m.in. z uwagi na:

  • doskonałe proporcje jakości względem ceny
  • łatwy dostęp do części zamiennych (serwis)
  • polskie menu zarówno dla serwisanta, jak i dla klienta
  • sprawdzona i opatentowana konstrukcja maszyn włoskiego producenta

W dodatku, dla urządzeń marki Necta oferujemy pełny serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny.

Dlaczego na stronie nie ma stałych cen?2022-05-28T11:06:48+02:00

Ceny urządzeń zmieniają się w zależności od kursu euro, aktualnej ceny zakupowej oraz uzależnione są od cen części zamiennych. W celu przedstawienia dokładnej oferty prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy wstawienie automatu jest darmowe?2022-05-28T12:24:36+02:00

Tak – wstawienie/instalacja automatu w usłudze vendingowej jest zupełnie darmowa. Zero ukrytych kosztów. W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, przemyśleń dotyczących sprawdzenia się automatów w danym miejscu zapraszamy do kontaktu – nasi specjaliści służą pomocą.

Czy wspieramy technicznie po sprzedaży?2022-05-28T10:37:01+02:00

Tak. Po krótkiej telefonicznej weryfikacji nasz wyspecjalizowany zespół techników udziela posprzedażowego wsparcia technicznego.

Czy udzielamy gwarancji na automaty używane?2022-05-28T10:23:37+02:00

Standardowo udzielamy 3 miesięcznej gwarancji na automaty używane. Szczegółowe informacje dotyczące warunków sprzedaży oraz gwarancji znajdują się na stronie Ogólne Warunki Sprzedaży.

Czy trzeba się umówić przed wizytą w Go2Vending?2022-05-28T12:28:05+02:00

Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu oraz ustalenia daty planowanej wizyty. Dzięki temu będziemy mogli obsłużyć Państwa w najlepszy możliwy sposób.

Czy świadczymy serwis systemów płatności?2022-05-28T12:31:32+02:00

Tak. Serwisujemy wrzutniki monet, czytniki banknotów oraz terminale płatnicze. Serwisujemy przede wszystkim urządzenia, które znajdują się w naszej ofercie.

Czy poniosę jakiekolwiek koszta instalacji?2022-05-28T12:26:10+02:00

Nie. Instalacja w ramach USŁUGI VENDINGOWEJ jest zupełnie darmowa.

Czy oferujemy serwis z dojazdem do klienta?2022-05-28T12:37:27+02:00

Szanowni Państwo, oferujemy kompleksowy serwis sprzedawanych urządzeń vendingowych. Ze względu na konieczność użycia specjalistycznych narzędzi, zamawiania dodatkowych części zamiennych od producentów, itp. – serwisu dokonujemy w naszym magazynie technicznym (28-400 Pińczów).

Czy mogę zamówić części, których nie widać na stronie?2022-05-28T10:42:23+02:00

Tak. W przypadku konieczności nabycia konkretnej części prosimy o kontakt telefoniczny z naszym technikiem. Znaczna większość części do automatów marki Necta jest u nas dostępna „od ręki”.

Czy mogę zamówić automat ze swoim brandem?2022-05-28T12:34:50+02:00

Tak, za niewielką dodatkową opłatą oferujemy kompleksowe oklejenie automatu indywidualnym projektem.
W przypadku, gdy chcą Państwo okleić urządzenie swoim brandem prosimy o przesłanie gotowego pliku do druku, bądź o kontakt w celu wyceny i zaprojektowania własnego wzoru.
W cenie usługi oferujemy wysokiej jakości wydruk (dodatkowo zalaminowany wodoodporną folią) oraz wykonanie prac montażowych.

Czy konsultacja z naszym specjalistą jest darmowa?2022-05-28T11:08:56+02:00

Tak. Po krótkiej telefonicznej weryfikacji wyspecjalizowany zespół techników udziela bezpłatnego wsparcia technicznego naszym klientom.
W przypadku, gdy dane urządzenie nie było u nas kupione ekspertyzę wycenia technik.

Czy kawomat musi mieć stałe podłączenie do wody?2022-05-28T10:46:00+02:00

Nie, nie musi. Oferujemy urządzenia do napojów gorących z wewnętrznym zasilaniem wodnym oraz zasilane w wodę bezpośrednio z sieci.
Standardowo każdy kawomat, który mamy w ofercie jest przystosowany do podłączenia pod stałe ujęcie wody. Opcjonalnie możemy go dostosować do wewnętrznego podłączenia (własny zbiornik wodny 30l lub 50l).

Czy jest możliwy odbiór osobisty?2022-05-28T12:33:33+02:00

Tak. Zachęcamy do odbioru osobistego automatów sprzedających. Na miejscu oferujemy darmowe szkolenie z zakresu obsługi oraz konserwacji urządzeń.

Czy istnieje możliwość leasingu automatów?2022-05-28T11:10:47+02:00

Wychodząc naprzeciw naszym klientom, współpracujemy z kilkoma wiodącymi leasingodawcami, takimi jak: Europejski Fundusz Leasingowy (EFL), ING Lease, PKO Lease, Millennium Leasing.

Oferujemy leasing używanych oraz nowych urządzeń sprzedających.

Czy do zamówienia automatu jest wymagana zaliczka?2022-05-28T12:36:56+02:00

Przyjmujemy zamówienia na urządzenia sprzedające jedynie po opłaceniu faktury proformy lub po przedpłacie zadatku na poczet przygotowania oraz skonfigurowania maszyn (faktura zaliczkowa). Kwota zadatku zostanie odliczona od rachunku końcowego. Płatność końcowa możliwa w formie gotówki na miejscu lub w formie przelewu (dostawa po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym).

Czy automaty posiadają systemy płatności w standardzie?2022-05-28T12:33:19+02:00

Automaty vendingowe nie posiadają wbudowanych systemów płatniczych oraz innych urządzeń kontrolujących wydawanie produktów. Urządzenia vendingowe mogą w standardzie wydawać darmowe produkty (bez kontroli lub płatności). Systemy płatności oraz inne kontrolujące wydawanie produktów można u nas nabyć wraz z ich instalacją i konfiguracją. Urządzenia/systemy płatnicze jakie oferujemy wraz z montażem to: wrzutniki monet, czytniki banknotów, terminale płatnicze z/bez telemetrii, czytniki kart pracowniczych, itp.

Co to jest automat vendingowy?2022-05-28T12:34:06+02:00

Automat vendingowy jest przemysłowym urządzeniem służącym do wydawania/sprzedawania różnego rodzaju produktów. W połączeniu z  systemami płatniczymi staje się on bezobsługowym mini sklepem oferującym konkretny asortyment, np. produkty spożywcze takie jak kanapki, sałatki, obiady, kawa i inne napoje gorące, akcesoria samochodowe na myjni samoobsługowej oraz inne produkty indywidualne.

Automaty sprzedające są dostępne 24/7 i na bieżąco monitorowane pod kątem zaopatrzenia oraz statusu technicznego. Go2Vending posiada szeroką ofertę automatów vendingowych z możliwością dostosowania do indywidualnych potrzeb klienta. Bardziej szczegółowy opis zastosowań automatów znajduje się w zakładce:  ROZWIĄZANIA VENDINGOWE

Zostaw numer.

Oddzwonimy!

Zostaw nam swój numer telefon, a nasz konsultant oddzwoni do Ciebie.

Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy.
Wystąpił błąd w wysłaniu Twojej wiadomości. Spróbuj ponownie później.

KLUB GO2VENDING

Klub Go2Vending to szalone PAKIETY i PROMOCJE, które przychodzą na Twój adres e-mail.

Uczestnictwo w klubie Go2Vending jest w zupełności darmowe. W każdej chwili istnieje możliwość wypisania się z niesamowitych promocji vendingowych.

Kliknij przycisk dołącz do klubu i wypełnij formularz klubowicza, aby cieszyć się MEGA promocjami.

DOŁĄCZ DO KLUBU

Najczęściej zadawane pytania

Często dostajemy od Państwa bardzo podobne pytania dotyczące automatów vendingowych, systemów płatności, części zamiennych, oklein reklamowych i wielu innych spraw związanych z branżą vendingu. Większość pytań jest powiązana bezpośrednio z naszą ofertą. Postanowiliśmy stworzyć listę najczęściej zadawanych pytań aby dostęp do nich był o wiele łatwiejszy oraz przede wszystkim szybki. Jeśli nie ma tutaj odpowiedzi na Twoje pytania prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy.

Przejdź do góry